23 Jun 2012

kebosanan terserlah

assalamualaikum :)
hari ni 23.06.12
semlm birthday sahila..
so happy belated birthdy okay?

hri ini sangat bosan
adik x de kt rumah
dia pergi kem dekat ulu tiram
wahh..dah lame tak pergi kem
rindu pulak aku nak pergi kem
rindu tasik utara..muahahha :)

disebabkan hari ini line facebook busy.aku pon bukak lah blog..
sambil tu ambil2 gambar gune webcam laptop je
aku tak sekaya orang yang ada dslr yang MAHAL tu..
tadi aku bukak blog kawan aku..
aku sedih sangat dengan dia
dia tak pernah anggap aku ni kawan baik dia
bagi dia kawan baik dia sorang je..

disebabkan aku keceewa dengan kawan aku ni..
ak pon amek2 lah gmbr..
tgok je lahh
tak de mood nak tulis panjang2 ni


tengok...muka bosan kan?
tadi masa kemas buku kan aku terjumpa keratan ni..


kalau lah mak aku macam ni..
wah tak kawen lah aku macm ni..
muahahha..

aku rindu giler kt mereka
 *muka aku beria :P

dan orang yang paling aku rindu ialah ....


even setiap hari kiteorang jumpe
tapi aku tetap rindu dia
dia lah kawan aku yang sentiasa teman aku bila aku sesah dan senang
tp tak bermaksud yang kwann2 lain x penting
tp dia yang terPENTING bagi aku...

ehh..aq beru perasan lah yang aku dh buat post yang panjang..muahahah
tibe2 ada mood pulak..
and lastly...
assalamualaikum :)












Tiada ulasan:

Catat Ulasan